onsdag 25. mars 2009

Gjennomføring/Produksjon


Det som skjedde med den lua jeg holdt på å strikka, var at jeg trodde at eg skulle ta av en del masker litt og litt .. men det skulle jeg aldri ha gjort for når jeg var ferdig, såg jeg at det så ut som en bakdel av en truse. Så jeg måtte begynne helt på nytt og da fikk jeg garn av min mormor som jeg kunne strikke med.


Jeg fikk litt hjelp av min mamma å strikke en ny lue. Mamma fortalte hvordan jeg skulle gjøre det sånn at jeg ikke gjorde noen feil igjen. Jeg strikket ca over halvparten for jeg ville at mamma skulle hjelpe meg med å strikke fint på toppen for jeg ville ikke gjøre noen feil. Hun fortalte om en strikke teknikk jeg kunne bruke og jeg syntes den virket grei.


Denne skulle jeg bruke til å lage en dusk med. Det er to papirplater av denne rundingen.
De skal ligge oppå hverandre og så skulle jeg ta et garn som jeg ville ha ,og da brukte jeg et blått garn og et brunt. Når jeg hadde surret det måtte jeg tre garnene under det jeg hadde surret og knyttet. Etterpå ble det en dusk.


Her er luen og dusken ferdig og da var det bare å feste dusken på. Når jeg skulle feste dusken på, tok jeg å plasserte den på det stedet dusken skulle være, fant en nål og sydde den på, på ein spesiel måte.


Her er resultatet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar