tirsdag 7. april 2009

Fredag den 3.04.09

På fredag som var, kunne vi som var på skolen kose oss med å lage mange forskjellige ting til påsken i steden for PTF :P Vi kunne fortsette å pynte et stort påskeegg som vi hadde gjort på onsdag eller så kunne vi lage noe annet som er noe med påsken.
Jeg tok noen bilder av det jeg lagte.


Oppi den hvite boksen er det litt varmt/lunka vann. For det trengte jeg hvis jeg ville lage slags malerier. Men jeg vet ikke hva malingen heter.

"Maleriene mine"








Jeg brukte samme metode på eggene som maleriene.
"Kunst eggene mine "












Så lagte jeg et egg av tovestoff, men jeg tovte ikke. Jeg skulle stikke det nede i egge med en nål.

Her har jeg begynt på et lilla/rosa egg.


Her er resultatet :D


Jeg ble inspirert av et bildet av ei høne så jeg prøvde å lage ei høne, men det såg heller utsom en mannehode xD Så jeg tok "barten" vekk.


Og da ble det slik.


Noen av vennene mine sa noe om pingvin, da tenkte jeg at jeg skulle prøve å lage det. Dette ble resultatet av "Pingvinen".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar